دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس سمپاد می توانند از 15 لغایت 25 فروردین ماه 1402، با ورود به سایت my.medu.ir، با استفاده از کدملی و شماره سریال شناسنامه، به پنل کاربری خود وارد شده و اقدامات لازم مانند تکمیل فرم و پرداخت هزینه را برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان انجام دهند. قبول نهایی و ثبت نام تیزهوشان، در گروه قبولی در آزمون این مدارس می باشد.

 

در سال جاری با توجه به تغییرات سامانه، متقاضیان ثبت نام پایه هفتم و دهم مدارس تیزهوشان می توانند با ورود به سامانه my.medu.ir، اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. به منظور راهنمایی دانش آموزان، در ادامه نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ارئه شده است.

 

mail متقاضیان ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ باید ابتدا به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه نموده و با وارد نمودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز وارد پرتال شخصی وی شوند.

mailپس از ورود به سایت و پنل شخصی، بر روی گزینه "آزمون سمپاد" کلیک نمایید.

mailدر مرحله بعد پس از انتخاب پایه تحصیلی مورد نظر، فرم ثبت نام ارائه خواهد شد که دانش آموزان می توانند با تکمیل و ذخیره آن، به مرحله پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم مراجعه کرده و پرداختی خود را انجام دهند. همچنین لازم به ذکر است که دانش آموزان می بایست در انتها، کد پیگیری ثبت نام را از سایت مذکور دریافت نمایند.

 

گزارش تصویری